Back Home

august 28, 2008

Dupa o luna si o „bucatica”, insfirsit m-am intors acasa. Totusi unde nu te-ai afla, acasa e mult mai bine. Am avut ocazia sa merg la rude in Rusia. De fapt o fac in fiecare an. Nimic deosebit, doar „tutuf, tutuf”, „tutuf, tutuf” 27 de ore pina in Moscova si inca 12 mai departe. Cred ca ati inteles ca am mers cu trenul. Foarte plictisitor! Mai zimbeam, doar cind ma intorceam inapoi atunci cind mai trecea un vinzator de produse alimentare cu „bere, apa, tigari, picheni, suharishi!”. Ce mai nou? Nimic. Am avut ocazia sa ma scald in lacul despre care am vorbit mai demult – Lacul “Морской глаз”. Apropo, l-au inclus in cele „7 minuni ale Rusiei”.

2 Responses to “Back Home”

  1. Tatiana Says:

    n-ai vazut cumva vreo sirena pe acolo? sau poate ai auzit niste voci? 😀

  2. Maksis Says:

    🙂 Nu…


Lasă un comentariu